CV literari català

Guanyadora del premi Núvol de contes, Barcelona, 2016

Guanyadora de la Lliga de Microrelataires Catalans, 2016

Finalista del premi Tinet, Tarragona, 2016

Finalista del concurs ARC, 2016

dimecres, 17 de juliol de 2013

Pura vida


Què escriure quan tens massa coses que vols escriure?

 Dels llavis em regalimen paraules dolces com la mel, madures, sucoses i curulles de sal i de sol. La Vida. La que emplena però no sacia. La que em sacseja de sentiments i pensaments, els amassa en forma d’huracà (o potser precipici) i els llança –com a pilota inter galàctica– a l’altre extrem de l’Univers que, per aquelles casualitats físiques tan estranyes, resulta que és just darrere meu, llepant-me l’esquena amb les seves flames, golafres d’oxigen.  La Vida és gelosa: no vol compartir res. I les paraules, mudes i felices, continuen regalimant pel meu pit, pels meus malucs, per les meves cuixes, dibuixant un nou cos –meravellós i fugaç–  per a mi, l’escriptora sense veu.